Wedding Story

Wednesday, October 24, 2012

Muffin Chocolate



Syukur sempat menyiapkan muffin ni, 
aduuuhhhh tiba-tiba blackout kasihanilah hambaMu ini Ya ALLAH
tapi bancuhan kedua ni hmmm ...tak apalah nanti boleh buat crepe coklat 

 great memories begin with ... a small bite

 Sementara tu makan dulu lah yea ..
pasta sesukahati umi ni dah menunggu kakak sebelah pun bagi lauk ..senang kerja api on karang boleh masak nasi, lepas tu jemput aqil kat sekolah boleh jumpa geng pagar tu yang best tu ..bee, amy, jee, aini and roha memang riuhlah kami jawabnya ..
oklah nak siap ni ..bye


No comments:

Post a Comment