Wedding Story

Monday, October 22, 2012

Chocolate strawberry cake

 great memories begin with ..a small bite

Terima kasih kak bertahun kita tak jumpa masih anggun macam dulu lagi kakakku ni, ingatkan dah lupa rupanya masih diingati wahhh ..perasan juga umi ni tapi sesungguhnya kak maznah ni memang umi sayang ..luv u lah kak ..salam untuk semua. 
Inilah dia keknya dihiasi dengan buah strawberry yang menggiurkan mata yang memandang geram dek kerana warna dan rasanya, buah yang orang kata seksi, lambang cinta yang romantik tapi betul ke ..terpulanglah yea ..agak-agak kalau rasa cam nak tunjuk rasa sayang yang teramat beli strawberry + coklat dip ..pastu minum cappuchino ..latte ..mocha ker kat cawan tu lukis luv..luv..luv ,,boleh macam tu cik kiah ..
kalau umi lerr minta jerrr cincin berlian haaaa kan senang barulah sayang namanya, yea, tak payah penuhkan meja tu ..kalau bunga bagi bunga hidup siap dengan pasu penuhkan depan rumah dan tolong siramkan selalu ..barulah intan payung namanya ....cik man awak kat mana jangan buat-buat tak nampak yang dinda tulis ni ... 
tapi dinda ni isteri yang baik kanda kalau kanda tolong mopkan lantai tu pun dah ok ..pastu cakaplah tak payah masak hari ni ... memangggggg dinda suka 

great memories begin with ... a small bite

No comments:

Post a Comment