Wedding Story

Thursday, September 13, 2012

Bear Cake


sweet memories begin with ... a small bite

Kek untuk papa yang rajin dan baik hati ..
maaflah papa and mama siah bear ni pengsan pulak sebelum tu elok duduknya tinggal amik kiera kat sekolah,
 balik .. aqil kata umi bear dah pengsan haaa????? .. alamak kenapa dik .. aduhhhh .. umi.. dia penat agaknya, mungkin betul kot sebab tak letak kawan dia kat belakang so tak da tempat nak menyandar atau mungkinkah dia merajuk sebab umi lambat pakaikan baju dia mungkin juga kannn ...
tak apa lah papa pengsan pun pengsanlah masa dah nak habis so kena gunakan daya kreatif yang ada ..
buatkan bantal busuk bawah dia ala-ala bantal pengantin kat Dania Bridal's ..
bila dah siap aqil kata hitamnya bear ni tu lah suka sangat main kat luar kan kat luar tu panas ...??????
 uoopss aqil mengajuk kataku hissshhh..aaaaaqillll  

No comments:

Post a Comment