Wedding Story

Wednesday, March 21, 2012

Spaghetti kasih sayang


Sesekali tukar selera omputih pulak spaghetti yang kubelai secukup rasa penuh kasih sayang, letak bawang putih, bawang merah, bawang besar sikit tumis, campur sikit cili, gula dah lidah melayu jawa ni nak pedas-pedas manis sikitkan, kalau tak tak tertelan nanti dengan kemasaman puri tomato tu, tumis dan tumis sampai nampak dia cantik molek masukan pulak daging kisar yang beli kat tesco, masak jer letak atas spaghetti tu lepas tu makan lah dik apa lagi...
cubalah masakan kasih sayang yang hanya mengharapkan keredhaanNYA

No comments:

Post a Comment