Wedding Story

Thursday, September 3, 2015

BIRTHDAY CAKE



Journey of my life .. 
aqil kata, gara-gara tengok para pegawai datang audit dapur comel ummi ..
dah bertukar cita-cita pulak aqil ni,
tak apalah aqil apa-apalah janji kamu bahagia..geram juga nih ..habis tepung yang bersepah-sepah ni tinggal macam tu jerr...hmmmm memang bertuah ..sejak cita-cita nak jadi chef ni habis tepung ummi ..dulu nak jadi askar penuh dia susun askar mainan kat tangga ..lepas ni apa pulak agaknya ..

Mudah-mudahan lulus audit kali ni terima kasih Puan yang mengaudit ..Insha Allah segala bentuk bantuan sokongan dari semua pihak sangat-sangat akak hargai walaupun gigil nak tunjuk buku log almaklumlah ciput jerr income akak ni,
Alhamdulillah syukur ..dapat juga perhatian dari pihak-pihak tertentu ..rasa terkejut suka dan kecut semua ada ..terima kasih semua sahabat tanpa anda siapalah akak ni...

Hanya ini BIRTHDAY CAKE untuk tayangan perdana, 
sebab kakak kena belajar buat akaun sepanjang minngu ni ..aaaa..jangan gelak ..
Untuk tempahan dan pertanyaan 
Whatsapp akak : 019-232 2107




No comments:

Post a Comment