Wedding Story

Friday, August 28, 2015

WEDDING CAKE & HANTARAN


Salam sahabat salam ceria petang yang cerah,
 update blog harian sambil makan ubi goreng cicah sambal kicap,
 al maklum akak ni Johorean so makan apa-apa yang digoreng memang ada sahabat karib, 
sambal kicap
kicap dan cili dipisah tiada haha ..
Antara tempahan dari kawan-kawan ..
terima kasih kerana sudi menyokong akak walaupun jari jemari akak ni taklah sehalus mana ..
kalau dah hari-hari menyental kasut aqil  .....
 macam mana nak halus muluskan..
sabarlah tunggu aqil besar ..hang cuci kasut sendiri yea..umi nak pergi manicure pulaksss
amboiiii ..
Untuk Pertanyaan or Tempahan 
Whatsapp akak : 019-232 2107






Monday, August 24, 2015

VICTORIA SANDWICH CAKE


As salam..
sehari timbul berhari-hari tenggelam kadangkala mood tak ada kadang sibuk dengan budak-budak kecik kat rumah ni tak adalah kecik sangat pun cuma kadang dia perasan dia bongsu so memanjakan diri tu memang terlebih ..
dalam sibuk-sibuk tu memang wajib menyempatkan diri kedapur ..
dan inilah hasil kejadiannya...

Victoria sandwich kek
 ..yang simple dang sangat lemak dek kerana butter scs tu ..memang cepatlah lenyapnya dan kerapkali dijadikan hos meja makan untuk majlis-majlis makan meraikan tetamu..
Whatsapp akak: 019-232 2107