Wedding Story

Monday, April 15, 2013

SET COLLAGEN PLUS VITAMIN E

 
  
SET COLLAGEN PLUS VITAMIN E
 
1SET / RM50 (free postage)
 
- Mencerahkan kulit wajah.
- Mengatasi kulit kusam
- Menghilangkan kesan-kesan jerawat juga jeragat
- Menjadikan tona kulit wajah menjadi sekata
...

Caranya;
- Cuci muka dengan sabun collagen
- Sapu krim collagen malam pada waktu malam
dan siang pada waktu siang

Sangat mudah tiada pengelupasan..

akak gunakan sendiri ..balik bercuti dari Terengganu kulit lebam, kusam dengan jerawat mungkin terlalu banyak makan seafood..almaklum sotong, ketam, ikan segar baru naik dari laut  dicelup dalam tepung dan digoreng depan mata ..apa lagi selera tak ingat lain dah ..saat yang tak boleh lupa kami bertanya mana nasi ..pak cik yang goring tu geleng kepala ..adik kata mana ada nasi kena makan macam ni  ..huuuupppss biar betul ..semua orang kat situ tersenyum ..malunya ..cuba sekali memang sedap apa lagi berkali-kali habis satu pinggan ..dan bila balik jerawat tapi bila anak buah bagi ni dalam masa 3 hari kulit jadi normal balik tak menggelupas ..pedih pun tak ada ..lega so nak bagi kat kawan-kawan pun rasa yakin sebab akak dah cuba ...sms akak untuk pertanyaan yea
 

No comments:

Post a Comment