Wedding Story

Wednesday, April 3, 2013

Sabar..sabar..sabar




Salam hari-hari yang sangat menguji kesabaran, rasa macam nak pinjam buldozer orang yang buat jalan raya tu nak angkat kereta-kereta yang bertuankan orang-orang yang tak ada perasaan, suka sangat parking depan rumah akak ni dia ingat kereta comel akak ni ada kipas ke tak payah nak lalu gate, sampai gate pun tak boleh nak buka apa ke jenis orang macam ni, tau kereta myving tu comel tak yahlah tayang berderet-deret depan rumah akak ni, 
sebiji macam belanda dapat tanah hak orang pun hak dia, 
penat akak dengan jiran sebelah bersihkan tepi tu supaya senang orang lalu kamu letak juga myving burok tu kat situ memang pasti dan harus kena angkat kereta-kereta yang tujuh buah tu masuk dalam lori sampah, penat rasa bersabar dan mengalah makin dipijak-pijak yea ..hati pun dah tak ikhlas ok mulai hari ni maaf yea giliran akak pulak pertahankan hak akak ok,
 bertahun kami duduk aman damai kat sini tapi bila myving-myving ni semua datang kami pulak yang bermasalah nak parking kat rumah sendiri .. sekadar meluahkan perasaan geram yang teramat ni kalau lalat dah lama akak spray shieldtox ...biar mati 

No comments:

Post a Comment