Wedding Story

Tuesday, September 4, 2012

Banana muffin


Sweet memories begin with ...a small bite

Muffin pisang atau nama glamournya Banana muffin ..
bila umi sampai jer kat gerai buah kat simpang tu ..
kak ..akak nak pisang bape kilo hari ni ..ni ha saya ada simpan untuk akak yang masak ..cantik sesuai kalau akak nak buat kek pisang kak, kak kuih talam pisang kakak tu berapa satu loyang ...orang rumah saya suruh tanya ...
ooooppppsss jap..jap camna dia tau aku nak cari pisang masak  nak buat muffin ..??// banyak juga persoalan dikepala ni rasa-rasalah umi ni baru tengok cerita psycho sama ke macam hero dalam cerita tu..kalaulah umi datang nak beli rambutan ke ..duku langsat ke...biji mata kucing ke..camna agaknya budak ni yea hmmm...
tapi memang betul pun umi nak beli pisang masak ..tak apalah dapat juga discount ..
tak pa lain kali umi datang bawa kuih talam pisang umi yang sedap tu bagi kat isteri dia ..agaknya bila umi lalu jerr bau kek kot ialah orang kat SSM hari tu pun kata ..
kak akak nak buka bakery yea ..pergi kat kaunter no.14 tu ..
cik abe umi pun tergelak-gelak haaaa..kaaaann tak pasal kena jelingan dan cubitan manja ..
ialah nak kata camna ..cuma nak kata juga ko ada..ko ada heeee 

No comments:

Post a Comment