Wedding Story

Wednesday, July 11, 2012

Cakepops


great memories begin with ... a small bite

cakepops peberet kiera ..hmmm..kalau umi tak buat kakak buat sendiri wahhh..bagus tu buatlah nak ooiii sape nak larang ..boleh umi rehat-rehat, santai-santai lega juga umi ni boleh tengok jewel in the palace tengok janggeum yang jelita dan mhing ho yang kacak lagi tampan tu ..buatlah sendiri semua bahan dah ada kan ..tapi ingat wahai anak dara ku yang comel dapur tu bersihkan balik macam umi tinggalkan tadi yaa.. kalau tak umi potong duit poket tu fahammm ...sayanggg -umi-

No comments:

Post a Comment