Wedding Story

Monday, July 16, 2012

Cake 2012

great memories begin with ... a small bite

nak tunjuk sikit kat cikgu (kak chik) hasil yang selama ni dia mengajar menguli, mencanai dan membentuk kek yang menjadi hobi dari dulu, kini dan selamanya, terima kasih kak chik jumpa 2 hari lepas untuk minta maaf zahir dan batin sebab minggu depan nak menyambut ramadhan ..kena bersihkan diri dan hati ..-umi-



Saturday, July 14, 2012

Kek Pengantin Hilmi & Faziera




great memories begin with ... a small bite

Terima kasih kepada bonda dan ayahanda pengantin ..
 Puan Rosna dan En.Bada
moga kita berjumpa lagi ..
Selamat pengantin Baru untuk hilmi dan irra ..
semoga bahagi hingga keakhir hayat ..
aminn --umi-

Thursday, July 12, 2012

Polka Dot Cake


great memories begin..with a small bite

terima kasih bella jumpa lagi -umi-

Wednesday, July 11, 2012

Cakepops


great memories begin with ... a small bite

cakepops peberet kiera ..hmmm..kalau umi tak buat kakak buat sendiri wahhh..bagus tu buatlah nak ooiii sape nak larang ..boleh umi rehat-rehat, santai-santai lega juga umi ni boleh tengok jewel in the palace tengok janggeum yang jelita dan mhing ho yang kacak lagi tampan tu ..buatlah sendiri semua bahan dah ada kan ..tapi ingat wahai anak dara ku yang comel dapur tu bersihkan balik macam umi tinggalkan tadi yaa.. kalau tak umi potong duit poket tu fahammm ...sayanggg -umi-

Tuesday, July 10, 2012

Bowling Cupcake


great memories begin with ..a small bite

Terima kasih untuk Bella juga Selamat Bertunang  semoga bahagia selamanya ..aminn -UMI-

F1 Cake


great memories begin with..a small bite

Salam .. kek F1 ni sesuatu yang baru pada umi so memang banyak kekurangan yeaa.. tapi terima kasih untuk bella yang percaya umi boleh buat ..kepercayaan bella membuat umi yakin umi boleh buat..tq..tq..tq pengalaman yang sangat berguna -UMI-

Ben10 Cake


great memories begin with ..a small bite

Terima kasih Azie ..insyaallah kita jumpa sabtu ni -UMI-

Sunday, July 8, 2012

Bed Cakes


great memories begin with..a small bite

Selamat bertunang untuk anak buah kesayangan kami ..
 amy dengan puteri pilihannya Puteri Nurdiana
dengan ucapan jangan asyik buli puteri jerr yea ...
Puteri selamat datang ke  atok Manap's family -UMI-