Wedding Story

Tuesday, June 12, 2012

Football cupcakes


 great memories begin.. with a small bite..

Nampaknya terkena juga tempias bola euro ni ..tapi ok juga kan sejak luqman suka bola ni terpaksa juga aku belajar pasal bola ni pasukan mana, bersengkang mata juga menemankan anak bujang tengok bola tapi seronok mungkin itulah pengalaman yang sangat berharga sebagai seorang ibu cuba memahami kehendak anak yang semakin meningkat remaja, tapi jadual perlawanan kena minta dengan mak su dia yea ..umi dia tak tau mana nak dapatkan, luqman kata nanti weekend nak tengok kat kedai mamak ..haaa?? ..dah cakap dengan dia ajak ayah jer lah yea nak..bola ohh bola dimana ko

No comments:

Post a Comment