Tragedi Kek Chocolate



Wahai kek coklat ...
terlalu banyak kenangan kerana terlalu sukakan kek coklat aku belajar dengan kak chik guruku yang pertama, dengan membawa anak sulungku luqman hakim siap bawa bantal busuk lagi, luqman  masih kecil ketika tu tak banyak kerenah hanya bermain hot wheel yang dibawanya, aku pun mula belajar membuat kek, ikut sukatan, ayak tepung timbang lagi ..akhirnya siap hmmm..sedapnya kak chik 
seminggu lepas tu aku pun mula ler ..beli bahan oven ibu mertuaku yang jadi sasaran almaklum tak mampu lagi nak beli masa tu so pinjam yea mak.., Alhamdullillah kek menjadi ,
orang yang pertama aku beri rasa masa tu kak mastura yang aku panggil IBU ..hmm rindunya aku dengan dia ketika ni sihat ke dia ..komen yang pertama sedapppp ros tapi kurangkan gula so aku pun ok bu,
2 minggu lepas tu ibu suruh aku buat utk hari jadi anak ibu... ketar tapi buat juga ..
lepas..tu dan lepas tu ramai yang suruh aku buat hinggalah hari ni kek coklat ku dikedudukan 
no.1 dalam senarai list produk ku 
i luv my choc cake ..
rasa yang agak-agak lembab, lembut terasa sangat sedap dengan salutan choc. ganache resepi bondaku hmmm..memang sedap apa kata anda cuba @ rasa 


sekiranya anda mahu menambah duit dapur apa salahnya call umi di ..
AGEN DIPERLUKAN UNTUK MENJADI PENGEDAR KEK CHOCOLATE
email: umiross5395@gmail.com
phone no: 019-232 2107




Comments

Popular posts from this blog

Ikan Pari Bakar

Barbie Cake