Wedding Story

Saturday, March 24, 2012

Chocolate cake umi


makan-makan dengan kawan jom silakan

Afieqah Cake




Maaflah fieqah umi dah cuba buat ikut lakaran fiegah, tapi  ini saja yang boleh umi buat ..macam sama macam tak ..dah pukul 2 pagi umi rasa ok jugalah heee..jangan marah yea fieqah , 
terima kasih mummy & daddy fieqah 

Steamed Fruit cake



Dengan penuh hormat nama melayunya kek kukus buah 4 jam saja letak ala mat salleh bagi glamour sikit,
 penuh dengan rasa kismis hitam, kismis sultana, halwa limau, hirisan ceri merah dan hijau juga taburan kepingan badam ....
dikukus dengan penuh rasa kesabaran tahap tertinggi, begitu juga  wap air pun dilap penuh dengan kasih sayang agar kek yang dikukus akan punya rasa yang enak bila dimakan....
hmmm sesungguhnya memang sedap ...aminn
kalau berkenan jangan malu-malu calling-calling umi ..
email:  umiross5395@gmail.com


Wednesday, March 21, 2012

Spaghetti kasih sayang


Sesekali tukar selera omputih pulak spaghetti yang kubelai secukup rasa penuh kasih sayang, letak bawang putih, bawang merah, bawang besar sikit tumis, campur sikit cili, gula dah lidah melayu jawa ni nak pedas-pedas manis sikitkan, kalau tak tak tertelan nanti dengan kemasaman puri tomato tu, tumis dan tumis sampai nampak dia cantik molek masukan pulak daging kisar yang beli kat tesco, masak jer letak atas spaghetti tu lepas tu makan lah dik apa lagi...
cubalah masakan kasih sayang yang hanya mengharapkan keredhaanNYA

Monday, March 19, 2012

Ungu penggoda kalbu



ungu si penggoda kalbu ....more info sms: 019-232 2107 or email umiross5395@gmail.com

Friday, March 16, 2012

Tuesday, March 13, 2012

Choc chip time


buat sikit lagi untuk luqman, kiera & aqil...ummiii lebihkan coklat tau ..ye lah 
sila abaikan balang yang pecah tu, tak sempat nak hantar ke kesuma lake dah tinggal separuh maaflah cik siah nampak gaya tinggal bekas jerr 

Monday, March 12, 2012

Black & red cupcakes





more info pls sms: 019-232 2107 or email: umiross5395@gmail.com


Pink Cinta LeEk



more info pls sms 019-232 2107 or email : umiross5395@gmail.com

Sunday, March 11, 2012

Choc chip Miss LeEk



choc chip ni ..siap juga akhirnya ..lepas ni nak ZZZZZzzzZZZ pulak ..more info pls sms 019-232 2107 / 019-368 1635 or email umiross5395@gmail.com

Monday, March 5, 2012

Binkisan sang perindu



Biar mimpi-mimpi sampai kebintang ..biar semua tahu ..jangan resah ini takdir ..Allah mendengar semuanya

 

Friday, March 2, 2012

Deco bersama Petronita Petronas


Sehari lagi bersama dengan team Petronita..terima kasih untuk semua AJK dan terutamanya Cik Muzi.. Ekin terima kasih juga semoga dengan ilmu yang sedikit ni dapat memberi faedah kepada semua